Mummy Baby

Mummy Baby

Thursday, April 22, 2010

pergorbanan mak ayah

sekian lama,baru kini aku sedar,betapa susah ayah dan mak nak mendidik aku sampai besar.selagi kita belum mendirikan rumahtangga,kita takkan tahu betapa teruknya membesarkan anak,kalau anak kita nie ok xpelah..tapi anak yang memang kuat ragamnya..aku sebagai mama,aku sabar juga dengan peragai anak aku ni.ikut hati memang geram sangat.tapi allah nak uji kit,sabar tak kita sebagai hambaNYa..subahanallah...menguji keimanan,,baru kini aku sedar..aku iringin hidup aku seharian dengan doa-doa dan zikirullah..moga allah melindungi anak dan suamiku..keluargaku,,mak dan ayah aku...emmmmm..takut rasa,tiap-tiap dengar macam-macam terjadi..pada anak-anak kecil..doakan moga takkan ada lagi perkara membunuh anak-anak kecil lagi..kesian aku tengok..mereka tak bersalah..yang bersalah..mnusia!!!ayah n ibu mereka..yang hanya untuk berseronok..dah mengandung buang anak,,apa salah bayi tue,..?

No comments:

Post a Comment